poniedziałek, 16 maja 2016

Informacja

Tak, wiem że chcecie mnie teraz zamordować, nabić na pal i upiec nad ogniskiem, ale musicie mnie zrozumieć. Wzięłam ostatnio na siebie bardzo dużo obowiązków i po prostu nie wyrabiam. Cały weekend majowy spędziłam w pracy, a potem musiałam na bieżąco uczyć się do sprawdzianów i próbnych (wewnątrzszkolnych) matur, a w ten weekend byłam chrzestną i spędziłam go całego w Warszawie. Obiecuję, że jest to tylko przejściowy okres w którym musicie się niestety uzbroić w cierpliwość. Do wakacji już niewiele czasu pozostało i wtedy na pewno Wam wynagrodze to, że teraz tak długo czekacie na rozdziały ;) Mam nadzieję, że w sobotę w końcu dokończę ten obecny rozdział, bo jest to moja pierwsza od ponad miesiąca, wolna od pracy i osiemnastek sobota. Jeszcze raz przepraszam Was za to, że tak zawiodłam. Mam nadzieję, że mimo to nadal jesteście ze mną:)
Buziaki
Marta Weasley

6 komentarzy:

  1. Oczywiście, że nadal z tobą :D
    A na twoje opko warto czekać *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Dziękuję za wyrozumiałość i cierpliwość. Mam najlepszych czytelników na całym świecie, a nawet i we wszechświecie :D

      Usuń
  2. Luzik arbuzik:))
    Przyznam że czekam i doczekać się nie mogę ale każdy z nas jest człowiekiem i każdy z nas ma "obowiązki" i inne sprawy, wiec nie zostaje mi tylko nic innego jak życzyć Ci czasu, weny i jeszcze więcej czasu:))
    ~Kate

    http://fremioneczytowogolemozliwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 dziękuję za zrozumienie, jesteście kochani <3

      Usuń
  3. spokojnie, przecież masz też życie poza blogiem i dużo obowiązków ^^
    poczekam i z pewnością kolejny rozdział będzie rewelacyjny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiecie jak wiele dla mnie znaczy to, że cały czas czekacie <3 Nowy rozdział w końcu się pojawił, więc zapraszam do czytania!

      Usuń

Harry Potter - Nimbus 2000 Broom
.
.
.
.
.
.
template by oreuis